E-mail: Jelszó:
2019-01-17 | Nincs bejentkezve!

Bejelentkezés

E-mail:

Jelszó:


Jelszóemlékeztető kérése

Saldo.hu

Elérhetőségek

Telefon:

237-9817

Címünk:

1135 Budapest,
Mór u. 2-4.

Cégjegyzékszám:

01-10-042131

Adószám:

10815018-2-41

Útmutató ajánlattevőknek

Tájékoztatjuk, hogy az oldalon található közbeszerzési eljárásokban a teljes kommunikáció (értesítések, letöltések, stb.) ezen a weboldalon keresztül történnek.

A hatékony együttműködés érdekében ezekben a közbeszerzési eljárásban nem nélkülözhető, hogy az oldalon Önök regisztráljanak, illetve hogy a bejelentkezést követően "feliratkozzanak" az Önöket érintő eljárásra (ellenkező esetben nem kapnak értesítést az esetleges kiegészítő tájékoztatásokról és módosításokról, a bontási jegyzőkönyvről, a hiánypótlási felhívásról, a bírálati összegzésről, stb.).

Az eljárásokhoz való kapcsolódás és az anyagokhoz való hozzáférés folyamata:

1. lépés: Regisztráció

Regisztráljon az oldalon (ha már korábban regisztráltak a Saldo bármelyik honlapján, akkor ezt ismételten nem kell elvégezniük. Ebben az esetben ld. 2 lépés.)

2. lépés: Bejelentkezés

A regisztrációkor megadott azonosítójukkal (e-mail cím) és jelszavukkal lépjen be a http://kozbeszerzes.patt.hu oldalra (belépés a jobb felső sarkokban). A sikeres belépést a bal oldalon szöveg mutatja ("bejelentkezve ... néven”).

3. lépés: Feliratkozás

Bejelentkezés után keressék ki azt a közbeszerzési eljárást, amelyhez kapcsolódni kívánnak, kattintsanak a részletek, majd a "Feliratkozom" gombra.
Ekkor megjelenik egy oldal, ahol megadhatják adataikat (ez csak azért lényeges, mert minden eljáráshoz lehetséges eltérő értesítési adatok megadása).
A feliratkozással csatlakoznak az eljáráshoz, de egyidejűleg itt a befizetési bankbizonylatot is feltölthetik, vagy ha nem töltik fel, akkor elküldhetik faxon is a felhívásban megadott számra.

Feliratkozáskor fontos még a pontos cégadatok megadása, mivel a dokumentáció ellenértékéről szóló számla ezen adatokra lesz kiállítva.

4. lépés: Anyagok letöltése

A befizetés igazolását követően adminisztrátoraink jóváhagyják a hozzáférésüket a zárt körű anyagokhoz (pl. dokumentáció). Erről e-mailen értesítjük Önöket.
Fontos, hogy ezután is csak akkor lehetséges a zártkörű dokumentumokhoz a hozzáférés, ha bejelentkeznek (hiszen a rendszer csak ekkor tudja Önöket azonosítani).

Tehát ha kaptak e-mailben értesítést, hogy a befizetés igazolása megtörtént, akkor bejelentkezés után már letölthetik az a kiválasztott eljárás minden dokumentumát.

Később bármilyen értesítés vagy dokumentum kerül feltöltésre az eljáráshoz, arról is automatikus értesítést kapnak a feliratkozáskor megadott e-mail címre, és szintén letölthetik az új anyagot.

A későbbiekben bármely új közbeszerzési eljárás megjelenésekor a regisztrációt (lásd az 1. lépést) már nem kell ismételten elvégezniük, hanem elegendő a 2-4. lépésben a feliratkozást (és - adott esetben - az átutalás igazolását) megtenniük.

A honlapot a Saldo Pénzügyi Tanácsadó és Informatikai Zrt. üzemelteti. Minden jog fenntartva. Impresszum Adatvédelem